Cel mai valoros brand din afara Americii este China Mobile, care se plasează pe locul 11 în topul global, cu o valoare estimată la 43,98 miliarde dolari.
În Europa, LVMH (Luis Vuitton Moet Hennessy) a rămas cel mai valoros brand corporativ, evaluat la 39,3 miliarde euro, pe locul 12 în top, urmat de Nestlé cu o valoare de 33 miliarde euro, pe poziția 18, și de AB Inbev cu 29,8 miliarde euro, pe 19.
Apple, Google și Coca-Cola sunt urmate în top, în ordine, de Microsoft (62,3 miliarde dolari), IBM (54,4 miliarde dolari), McDonald’s (48 miliarde dolari), Procter&Gamble (47,7 miliarde dolari), Johnson&Johnson (47,2 miliarde dolari), AT&T (44,9 miliarde dolari) și Philip Morris (44,8 miliarde dolari).
„Peisajul brandurilor americane este dominat de sectorul IT& Tehnologie, cel al bunurilor de larg consum și cel al serviciilor financiare, reprezentand 46 din 100 cele mai valoroase branduri din lume. Europa este prezenta în top cu 41 de branduri, brandurile germane clasându-se pe primele poziții, iar Asia este prezentă cu 13 branduri corporative”, se arată în studiul eurobrand.
Printre brandurile prezente în top se numără și Pepsi (locul 13), Volkswagen (21), Vodafone (23), Samsung (24), Intel (26), Deutsche Telekom (36), Facebook (39), BMW (44), Heineken (45), Red Bull (53), Visa (55), Ford (58), L’ Oreal (64), H&M (75), Ikea (77), Danone (85), Colgate (91) și Allianz (99).
Compania austriacă eurobrand, înregistrată la Viena și specializată în servicii de consultanță și evaluare a mărcilor și patentelor, a analizat peste 3.000 de firme și brandurile acestora în 16 industrii din Europa, America și Asia.